Teksty na bloga

Zbuduj swoją eksperckość

Czy wiesz, że coraz więcej firm prowadzi firmowe blogi? I nie, nie są to blogi dotyczące życia firmy czy aktualności i oferty. Firmowy blog to potężne narzędzie, które w prosty, a zarazem genialny sposób pomoże zbudować Ci pozycję eksperta w branży. Czymkolwiek się zajmujesz, uwierz – można o tym opowiedzieć na blogu. Przyniesie to bardzo wymierne korzyści.

 

1. Zwiększ ruch SEO

Wartościowe wpisy uwzględniające słowa kluczowe przyciągną ruch z wyszukiwarek, zwiększą widoczność w sieci i w realny sposób pomogą zdobyć nowych klientów. Na blogu/stronie www/sklepie internetowym pisze się teksty przede wszystkim dla czytelników i klientów, ale nie można zapominać o ich optymalizacji pod kątem SEO.

2. Wykreuj się na eksperta

Możesz mieć sklep internetowy z bogatą ofertą produktów i opcją kup teraz. Proste? Proste! Ale możesz też zrobić coś więcej – dodać do strony zakładkę blog, na której cyklicznie (to ważne dla algorytmów Google’a) będą pojawiać się artykuły poradnikowe dotyczące oferowanych przez Ciebie produktów. Gwarantuję Ci, że znakomita większość twoich klientów najpierw dokonuje samodzielnego reaserchu w internecie, jaki produkt jest najlepszy. Udzielając wyczerpującej odpowiedzi na blogu nie tylko pokażesz, że znasz się na rzeczy, ale też przyciągniesz tych wszystkich poszukujących w sieci, którzy szybko mogą stać się potencjalnymi klientami.

3. Zmniejsz dystans pomiędzy Tobą a klientem

Firmowy blog to nie tylko teksty poradnikowe (choć one są niezwykle istotne!), ale także miejsce, aby pokazać swoją twarz, a tym samym zaprzyjaźnić się z klientem. A wiadomo, klient, który nas lubi i docenia naszą pracę kupi nie tylko wtedy, gdy jest promocja. Każdy z nas lubi czytać o tym, jak powstają produkty/sesje/zdjęcia itp.od tzw. kuchni. Firmowy blog to genialne miejsce, aby to pokazać i jednocześnie zbliżyć się do klienta.

 

__________________________________________________

CENNIK TEKSTÓW NA BLOGA – każde zamówienie to inna historia, inne potrzeby i oczekiwania. Dlatego z chęcią przygotują wycenę, gdy poznam szczegóły współpracy. Napisz, na czym Ci zależy a przygotuję dla Ciebie indywidualną ofertę:

kontakt@agnieszkabanasiak.pl