Opisy produktów

Sprzedawaj słowem

Co sprzedaje – opis czy zdjęcie? Mówiąc krótko – jedno bez drugiego nie istnieje. Nie sprzeda ani samo zdjęcie, ani wyłącznie tekst. Jednak to właśnie doskonały opis wyróżni Cię spośród konkurencji: wywinduje wysoko w wynikach wyszukiwarki, zwiększy liczbę odwiedzin i zamieni potencjalnego klienta w zadowolonego klienta. Dobry, rzetelny, ale i niebanalny opis to podstawa efektywnej sprzedaży. Słowa mają moc – przekonaj się o tym z moją pomocą.

1. Pokaż się w Google

Unikalny opis, zawierający trafnie ujęte słowa kluczowe to sprawdzony sposób na wzmocnienie swojej pozycji w wyszukiwarce Google’a. Jednak zawsze należy pamiętać, że odbiorcą Twoich tekstów jest klient/czytelnik i to dla niego należy pisać. Cała sztuka polega na zgrabnym ujęciu tekstu, aby i czytający był usatysfakcjonowany lekturą, i tekst dobrze pozycjonował się w rankingach Google’a.

2. Wyróżnij się na rynku

Każdy sklep z obuwiem ma ten sam opis producenta? Ty nie powielaj tego błędu. Unikalny, dedykowany Twojemu sklepowi opis, pisany językiem korzyści przyciągnie uwagę klientów i doskonale wypozycjonuje Twój sklep. Najgorsze, co możesz zrobić  to używać sztampowego opisu produktu przekazanego od producenta. Jeśli zależy Ci, aby klienci znaleźli Cię w sieci, musisz wyjść im naprzeciw – dobrym, sprzedażowym, unikalnym opisem.

3. Zachwyć klienta

Kupując twój produkt, klient zaspakaja jedną z trzech potrzeb: uprzyjemnia sobie życie, rozwiązuje jakiś problem lub ułatwia sobie życie. To więcej niż pewne, że Twój produkt zaspakaja którąś z tych trzech potrzeb. Najważniejsze, aby opis skutecznie uwypuklał te korzyści, a klient miał poczucie, że nie kupuje tylko przedmiotu, ale poprawia jakość swojego życia.

 

_____________________________________________________________________________

CENNIK OPISÓW PRODUKTÓW – każde zamówienie to inna historia, inne potrzeby i oczekiwania. Dlatego z chęcią przygotują wycenę, gdy poznam szczegóły współpracy. Napisz, na czym Ci zależy a przygotuję dla Ciebie indywidualną ofertę:

kontakt@agnieszkabanasiak.pl