O mnie

Kim jestem?

Agnieszka Banasiak Copywriting to ja! Polonistka, redaktorka, copywriterka z mocnym zacięciem marketingowym zajmująca się pisaniem od 7 lat. Najpierw pod skrzydłami pracodawcy, potem jako freelancer, obecnie w ramach własnej firmy.

Kocham pisać i widzieć namacalny rezultat swojej pracy. Lubię obserwować, jak moje teksty pomagają budować biznesy klientów. Pisanie tekstów na strony internetowe to moje główne, choć nie jedyne zajęcie. Tworzę także:

  • Scenariusze do filmów edukacyjnych i promocyjnych,
  • Materiały do form drukowanych, np. teksty do katalogów, ulotek itp.,
  • E-booki,
  • Prowadzę fan page’e firmowe,
  • Administruję stronami www.

W własnym biznesie ważne jest dla mnie, aby tworzyć teksty bezpośrednio przekładające się na zysk dla moich klientów. Każdy mój tekst pełni określoną rolę:

  • Kreuje klientów jako ekspertów w branży,
  • Przyczynia się do zwiększenia sprzedaży ich produktów,
  • Pomaga zyskać sympatię czytelników/kupujących.

Buduję trafny przekaz, który wspiera biznes klienta

Jak pracuję?

Układam zgrabne zdania, tworzę angażujące treści, poprawiam teksty już istniejące, szlifuję materiały na strony internetowe i do druku. Pisanie tekstów na zlecenie to tylko mała część mojej pracy. Zawsze patrzę całościowo na zlecenie, wspierając klienta marketingowo i podsuwając rozwiązania warte wprowadzenia w życie.

Terminowo – w pracy freelancera dotrzymywanie terminów realizacji to rzecz święta; mojej uporządkowanej i obowiązkowej naturze bardzo odpowiada taki tryb pracy – ja w terminie dostarczam zlecenie, Ty w terminie płacisz i wszyscy są zadowoleni.

Rzetelnie – dociekać, szukać, sprawdzać, napisać i jeszcze raz sprawdzić – praca copywritera to nie tylko twórcze wymyślanie sloganów i nazw, to też praca często niemal rzemieślnicza. Wymaga dogłębnego, rzetelnego researchu, zapoznania się z materiałami od klienta, znalezieniu najistotniejszych, chwytliwych danych i wokół nich zbudowanie merytorycznej, ciekawej narracji, którą doceni czytelnik.

Kompleksowo i globalnie – nie jestem tylko wytwórcą tekstów. Za zleceniem stoi dla mnie klient, za klientem jego firma, dalej marka, strona www, fan page, produkty, promocja, a wokół tego wszystkiego historia biznesu i jej wyróżniające się akcenty. Wspieram swoich klientów na wielu polach – podszeptuję, gdy mam pomysł na usprawnienie strony, doradzam, gdy znajdę błędy w ofercie, podsunę ciekawe tematy do poruszenia na blogu.