Artykuły eksperckie

Pokaż, że znasz się na rzeczy

Merytoryczne teksty, zawierające solidną dawkę wiedzy to doskonały sposób na kreowanie swojej eksperckości i ugruntowanie pozycji na rynku. Nie bój się dzielić swoją wiedzą i doświadczeniem – klienci niezwykle doceniają dobry content.  Znakomita większość internautów kończy swoje poszukiwania na pierwszej stronie wyników Google. Dlatego tak istotne jest, aby dobra treść pomogła uwidocznić Ci się w TOP 10 wyszukiwań.

1. Daj się poznać 

Im więcej Cię będzie w sieci, tym lepiej. Niech klient ma sposobność poznania Twojej marki i możliwości, jakie oferujesz bez sięgania w czeluści internetu. Daj się znaleźć i daj się poznać. Ty wychodź naprzeciw klientowi. W dzisiejszym natłoku informacji ciężko jest wychwycić wartościowe treści. Klient może o Tobie zapomnieć, jeśli dostatecznie często nie będzie natrafiał na informacje o Twojej firmie.

2. Dbaj o pozycjonowanie

Wartościowe treści to skuteczny sposób na osiągnięcie dobrej pozycji w wyszukiwarkach. Tym samym zwiększa się Twoja widoczność w internecie, co ma ogromny wpływ na zwiększenie sprzedaży. Udostępniając klientom wartościowe, eksperckie artykuły z Twojej branży nie tylko robisz ukłon w stronę klientów (wiedza zawsze jest w cenie), ale też lepiej pozycjonujesz swoją markę i stronę w internecie.

3. Zatroszcz się o klienta

Zadbaj o to, żeby klient trafił na Twój tekst, gdy szuka w internecie informacji o danym produkcie czy usłudze. Dostarczając klientowi wartościowych treści, nie tylko stajesz się w jego oczach ekspertem, ale także zyskujesz jego sympatię i zaufanie.

 

_____________________________________________________________________________

CENNIK ARTYKUŁÓW EKSPERCKICH – każde zamówienie to inna historia, inne potrzeby i oczekiwania. Dlatego z chęcią przygotują wycenę, gdy poznam szczegóły współpracy. Napisz, na czym Ci zależy a przygotuję dla Ciebie indywidualną ofertę:

kontakt@agnieszkabanasiak.pl